onsdag 9 februari 2011

Bubblor

NF Macro

14 kommentarer:

  1. Vilka häftiga bubblor. Undrar vilket vatten du varit i? Snyggt!

    SvaraRadera
  2. En underbar och fantastisk bild, en glimt av en annan värld, blå bubblor, fantastiskt. Hälsningar.

    SvaraRadera
  3. Fantástica, muy buena.
    Un beo.

    SvaraRadera

  4. · Interesting bubbles. Deep blue is the protagonist of this beautiful picture.

    · greetings

    CR & LMA
    ________________________________
    ·

    SvaraRadera
  5. Spännande bild med riktigt härlig blå färg! Jag gillar den mycket! Snyggt!

    Ha en fin dag! :-)

    SvaraRadera
  6. Fantastiskt vackert! Jag undrar också vart du har tagit bilden?

    SvaraRadera
  7. Vilka läckra bubblor!
    Det är ett tag sedan som jag vart med i någon utmaning och har därför tror jag missat din fina blogg med massor av fina bilder.
    /Maria

    SvaraRadera
  8. Vilka vackra bubblor och en härligt blå färg!
    Mvh Pia

    SvaraRadera
  9. Det var jätte-fiffigt! Jag fattar ändå inte hur du lyckas så bra! Talang kallas det! :)

    SvaraRadera
  10. Carola, du verkar veta något som vi inte vet...?!
    :)

    SvaraRadera